حسین عبدالهی
آخرین بهروزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری مدیریت آموزشی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
مدیریت و برنامهریزی آموزشی |
|
فعالیتها
-
رابطه بین خلاقیت اموزشی اعضای هیات علمی با اثر بخشی اموزشی انان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
واکاوی صلاحیت های حرفه ای مورد نیاز معلمان دوره آموزش ابتدایی شهرستان بهبهان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی شایسته گزینی و حفظ و نگهداشت معلمان دوره ابتدایی ، استان لرستان
-استاد راهنما
-
شناسایی شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس دوره ابتدائی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی توسعه نگرش کارآفرینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
رابطه رفتارسازمانی مثبت گرای مدیران و نفوذ اجتماعی آنها برمعلمان مدارس ابتدائی شهرقم
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی آموزش با استفاده از روش بازی وارسازی برمهارت کار تیمی کارکنان مورد مطالعه گروه صنعتی انتخاب اصفهان
-استاد راهنما
-
تحلیل انتقادی سیاستهای گسترش گونه های مدارس در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی
-استاد راهنما
-
تعیین رابطه بین جو سازمانی و رضایت شغلی معلمان دوره متوسطه
-استاد راهنما
-
مطالعه مولفه های مدرسه مثبت از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
عوامل بسترساز بکارگیری استانداردهای رهبری آموزشی مدارس دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
راهکارهای ارتقا نظارت اموزشی مدیران دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثر بر سکوت سازمانی معلمان دوره آموزش ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
بررسی راهکارهای ارتقاءرضایت شغلی دبیران دوره متوسطه اول اهواز
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی آموزش شغلی با تاکید بر مهارتهای کارآفرینانه برای دانش آموختگان متوسطه نظری
-استاد راهنما
-
طراحی مدل ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و شبکه عصبی مصنوعی مطالعه موردی ، سازمان صنایع هوایی کشور
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثربر سکوت سازمانی معلمان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی راهکارهای توانمندسازی تدریس معلمان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش HSE براساس مدل انتقال یادگیری هالتون در شرکت ملی گاز ایران
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی وظایف و تکالیف شغلی معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
واکاوی عوامل موثر بر ماندگاری منابع انسانی شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات
-استاد راهنما
-
ارائه چهارچوبی برای سیاست گذاری چند فرهنگی در نظام آموزش و پرورش عمومی ایران
-استاد راهنما
-
واکاوی ساز و کارهای انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ایران
-استاد راهنما
-
چالش های مدیران آموزشی مدارس ابتدایی در بحران کرونا
-استاد راهنما
-
واکاوی عوامل موثر در توانمندسازی مدیران مدارس
-استاد راهنما
-
واکاوی چالش های توانمندسازی معلمان مدارس دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
واکاوی حمایت سازمانی در نهادهای آموزشی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی فردی سازی آموزش کارکنان ستادی شرکت ملی نفت ایران
-استاد راهنما
-
بررسی موانع مشکلات پرورش خلاقیت در دانش اموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان
-استاد راهنما
-
واکاوی رهبری مخرب و پیامدهای آن در مدارس
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی ارزیابی کیفی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه خانواده ها و معلمان
-استاد مشاور
-
امکان سنجی پیاده سازی برنامه توسعه فردی کارکنان برمبنای یادگیری در محیط کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی توانمند سازی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای استان کرمان
-استاد مشاور
-
تحلیل لایه ای علی وضع سیاست در مدارس ابتدایی ایران، طراحی سناریوهای بدیل با تاکید بر ارزشیابی کیفی-توصیفی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه انگیزش و مهارت استفاده از فناوری آموزشی در تدریس با رضایت تحصیلی دانش آموزان غیرحضوری
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی روسای دانشکده های دانشگاههای تخصصی ایران بر مبنای حکمرانی آکادمیک
-استاد مشاور
-
ارزشیابی کیفیت آموزشی در مدارس دولتی و غیر دولتی ابتدایی(دوره اول) بر اساس الگوی سیپ در شهرستان بروجرد
-استاد مشاور
-
اثر رهبری تحول آفرین بر رفتار تسهیم دانش و یادگیری سازمانی در اجتماع یادگیری حرفه ای
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه حرفه ای کارکنان آموزش در دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
اثر رهبری توزیع شده بر ایجاد و حفظ اجتماع یادگیری حرفه ای در مدارس ابتدایی دولتی استان البرز
-استاد مشاور
-
اثربخشی استفاده از چندرسانه- ای ها در کلاس معکوس بریادگیری و یادداری و انگیزه دانش آموزان ابتدایی
-استاد داور
-
رهبری اخلاقی و بهزیستی حرفه ای معلمان : پاداش های مالی و غیرمالی
-استاد داور
-
تحلیل چگونگی توزیع فرصت ها و عوامل نظام آموزش و پرورش در استان های کشور
-استاد داور
-
شناسایی عوامل کلیدی در موفقیت مدیران جوان مراکز پیش دبستانی شهر تهران
-استاد داور
-
ادراک عدالت در آموزش الکترونیک (تجربه زیسته دانشجویان ایرانی دانشگاه دویسبورگ اسن المان
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه پژوهی در دانشگاههای وابسته به جهاد دانشگاهی
-استاد داور
-
معنا سازی مدیران مدرسه در فرایند تغییرات، مقایسه رهبری تغییر دربحران و اصلاحات آموزشی
-استاد داور
-
الگوی بومی حفظ و نگهداشت منابع انسانی اصلی( مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
-استاد داور
-
مدل کنترل اجتماعی فراروی از درستکاری دانشگاهی در میان اعضای هیات علمی
-استاد داور
-
توسعه مدل شایستگیهای دیجیتال معلمان ابتدایی
-استاد داور
-
تصمیم گیری و حل مساله در مدیران حج و زیارت
-استاد داور